Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Spotta | B2B Film

Wat wil een marketeer nog meer?

Spotta wil haar huis-aan-huis communicatie-platform beter onder de aandacht brengen als aanvulling op de marketingcommunicatiemix.

Spotta is het aanbiedingenplatform van Netwerk VSP dat huis-aan-huis foldercommunicatie integreert met online en mobile. Uit het in juni 2014 gepubliceerde NOM Folder Monitor Onderzoek blijkt wederom dat de folder een bijzonder effectief en kosteneffici├źnt communicatiemiddel is. Juist nu het steeds moeilijker en kostbaarder wordt om klanten te bereiken, is het zaak voor de marketeer om ‘foldering’ weer op te nemen in haar middelenmix.

Om deze boodschap wervend over de b├╝hne te krijgen bij alle marketeers in Nederland, vertaalde Vormers’Vuur de resultaten van het onderzoek naar een animatiefilm voor de nieuwe zakelijk site van Spotta. De animatiefilm wordt de komende weken onder de aandacht gebracht via een Direct Video Mail.